Księga "Sylwetki i Marki Polskiej Gospodarki"
"Sylwetki i Marki Polskiej Gospodarki" jest publikacją przedstawiającą Uczestników Programu Umacniania Wiarygodności, którzy na jej łamach będą mogli zaprezentować swoje osiągnięcia i dokonania, pokazać siebie jako partnerów godnych zaufania stawiających przede wszystkim na rzetelność i uczciwość w życiu i biznesie. Każdy Laureat Projektu "Rzetelni" i „Liderzy Polskiej Gospodarki” w ramach działań marketingowych ma zapewnioną prezentację swojej firmy na łamach publikacji "Sylwetki i Marki Polskiej Gospodarki" . Reklama jest przygotowana przez studio graficzne firmy Europa 2000 Consulting Sp. z o.o., na podstawie dostarczonych przez Laureata materiałów.
Almanach POLSKA PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ
Alamanach POLSKA PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ to niezwykle istotne narzędzie marketingowe pozwalające promować nagrodzone przedsiębiorstwa i samorządy. Na łamach Księgi firmy mogą zaprezentować swoje produkty i usługi, natomiast samorządom daje możliwość przedstawienia swoich walorów - niezwykle istotnych z punktu widzenia potencjalnego inwestora, przedsiębiorcy i mieszkańca.
Publikacja ukazuje się w nakładzie 20 000 egzemplarzy i rozpowszechniona jest m.in. wśród:
- administracji rządowej i samorządowej
- największych firm w Polsce
- Laureatów Plebiscytu i wskazanych przez nich klientów oraz partnerów
- organizacji gospodarczych i ich członków współpracujących z MZHPiU
- firm i instytucji nominowanych do udziału w konkursach
-
podczas targów i spotkań branżowych
Business Magazine
"BUSINESS MAGAZINE” – miesięcznik gospodarczy skierowany do przedsiębiorców z sektora MŚP,
managerów, kadry zarządzającej, przedstawicieli samorządów, inwestorów jak również wszystkich tych,
którzy planują założyć własny biznes. Magazyn skierowany przede wszystkim do ambitnych, kreatywnych przedsiębiorców, ceniących zarówno wiedzę jak i osobisty rozwój.
Miesięcznik dużo miejsca poświęca na opisywanie nowych technologii i narzędzi pomocnych w rozwoju firm.
Prezentuje udane biznesy, style prowadzenia działalności, pokazuje twórców tych sukcesów ale też naświetla problemy, ostrzega o zagrożeniach i pułapkach.
Zasięg ogólnopolski. Średni nakład 25 tys. egz.